Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
wstecz
23.04.2021

Flagi i Kanał Sportowy wesprą sprzedaż Tyskiego na Euro 2020

Tyskie Kompanii Piwowarskiej startuje z kampanią wspierającą sprzedaż w ramach Euro 2020, która rozpocznie się w czerwcu. Marka będzie promowana dzięki szerokiej kampanii w telewizji i internecie, współpracy z popularnym na YouTube Kanałem Sportowym oraz podnoszącym widoczność materiałom POSM. Wśród planowanych działań jest także aktywacja z kultowymi flagami. Kampanii na Euro przyświeca hasło „Jesteśmy mistrzami Europy w przechodzeniu na TY”.

Według raportu „Świat Kibica” przygotowanego przez IQS oraz Grupę S/F piwo jest najpopularniejszym napojem alkoholowym na liście zakupowej kibica. Zakup piwa zadeklarowało aż 97% ankietowanych, a najczęściej wskazywaną przez nich marką było Tyskie. Ponadto sprzedaż Tyskiego rośnie najbardziej, gdy grają Polacy, a w dniu meczu na każde piwo konkurenta sprzedaje się czteropak Tyskiego. Dlatego marka przygotowała kampanię, która trafi do milionów Polaków.

Kampania Tyskiego rozpoczęła się dziś premierą spotu reklamowego, w którym główną rolę odgrywają kibice. To właśnie z nimi na TY przechodzą europejscy fani. W spocie wśród fanów piłki z Włoch czy Anglii pojawia się również Hiszpan Manolo – uznawany za najbardziej popularnego kibica na świecie. Działania w telewizji i internecie uzupełniają wyróżnialne POSM i codzienna obecność w programach z cyklu Hejt Park w Kanale Sportowym. Tyskie stawia również na swoje tradycyjne flagi. Flagi cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem – chęć zakupu Tyskiego z flagą w sklepie, który bierze udział w promocji deklaruje aż 60% konsumentów.

„Wiemy, że ostatni rok nie był łatwy dla wszystkich przedsiębiorców, ale nie mam wątpliwości, że wciąż <<Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY>>. Żeby zdobyć sprzedażowe złoto na Euro skupiliśmy się na widoczności w sklepach, zaangażowaniu naszych odbiorców flagami czy koszulkami i rozpoczęliśmy współpracę z najpopularniejszym kanałem o tematyce sportowej na polskim YouTube – Kanałem Sportowym. Mam przekonanie, że tak różnorodna, a jednocześnie spójna kampania pomoże nam i naszym partnerom wypracować bardzo dobry wynik” – mówi o kampanii Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.