Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    wstecz
    27.05.2022

    Dwie nowości z portfolio Kompanii Piwowarskiej z nagrodą specjalną w konkursie „Złoty Paragon 2022

    W jednym z najważniejszych konkursów branży FMCG – „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” po raz jedenasty doceniono piwa Kompanii Piwowarskiej. Książęce Pszeniczne 0,0% i IPA 0,0% otrzymały nagrodę specjalną kolegium redakcyjnego. Nagrody wręczono 26 maja br. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie.

    Dzięki głosom czytelników miesięcznika Hurt & Detal redakcja zaprezentowała produkty, które szczególnie wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodziła wyróżniające się największą konkurencyjnością na rynku. Do 12 edycji konkursu zgłoszono 400 produktów w 64 kategoriach. 

    Książęce Pszeniczne 0,0% i IPA 0,0% otrzymały nagrodę specjalną kolegium redakcyjnego. W 2022 r. marka Książęce specjalności poszerzyła swoje portfolio o dwie nowości z segmentu piw bezalkoholowych, dołączając do grona 4 marek Kompanii Piwowarskiej oferujących piwa bez alkoholu: Tyskie 0,0%, Lech Free 0,0%, Hardmade 0,0% i Peroni 0,0%. 

    – Z radością przyjęliśmy informację o nagrodzie dla piw bezalkoholowych Książęce, tym bardziej, że są to nasze nowości, dostępne na rynku od niedawna. To pokazuje, że idziemy w dobrym kierunku – marka słucha głosów miłośników piwa Książęce i podąża za trendami rynkowymi – skomentował Mateusz Szafran, brand manager w Kompanii Piwowarskiej.

    Organizatorem konkursu jest miesięcznik branżowy Hurt & Detal. Konkurs odbywa się w cyklu rocznym. „Złoty Paragon” jest wyróżnieniem przyznawanym przez właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski – czytelników miesięcznika Hurt & Detal. Nad przebiegiem konkursu czuwał instytut KANTAR POLSKA.