Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Borek i Bielecki przeszli na TY z kibicami w kampanii Tyskiego Borek i Bielecki przeszli na TY z kibicami w kampanii Tyskiego

    Borek i Bielecki przeszli na TY z kibicami w kampanii Tyskiego

    „W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy” – to hasło nowego spotu marki Tyskie. Znana z aren sportowych kibicowska fala z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Marka przypomina w ten sposób o swojej współpracy z PZPN i Polską Siatkówką. Spot jest początkiem komunikacji związanej z najważniejszymi narodowymi wydarzeniami sportowymi, które w trudnych momentach szczególnie jednoczą Polaków.

    Tyskie jako oficjalne piwo towarzyszyło i będzie towarzyszyć kibicom podczas meczów Reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej. Decyzja o kontynuowaniu partnerstwa z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej została podjęta w trakcie pandemii. Tyskie zdecydowało się wesprzeć oba podmioty w czasie, kiedy cały świat sportu jest przeorganizowany, a sport jednoczy Polaków bardziej niż kiedykolwiek. Działania komunikacyjne w ramach strategii sportowej Tyskiego będą prowadzone przez cały rok, z uwzględnieniem harmonogramu najważniejszych imprez sportowych, w których biorą udział Polacy.

    Jesteśmy na TY z kibicami od lat i chcemy być obecni zawsze, gdy na stadionie czy przed ekranami ludzie spotykają się, by wspierać naszych sportowców - mówi o działaniach Tyskiego Jakub Michalski, Junior Brand Manager marki Tyskie

    Wszystko, co robimy w ramach platformy <<Przejdźmy na TY>> opiera się na łączeniu ludzi niezależnie od okoliczności i podziałów. A niewiele jednoczy dziś Polaków tak, jak kibicowanie naszym – dodaje Paweł Drubkowski, Brand Manager marki Tyskie.

    Swoimi działaniami Tyskie kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu. Tegoroczny spot promujący ideę przechodzenia na TY w kibicowaniu został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. PR kampanii prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda

     

    Opublikowano: 31.03.2021

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.