Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Biało-czerwoni przechodzą na TY.  Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Biało-czerwoni przechodzą na TY.  Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej
    Informacja Prasowa

    Biało-czerwoni przechodzą na TY. Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej

    Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 roku została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje – Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie.

    Tyskie, dotychczasowy partner PZPN i wyłączny dostawca piwa, zyskuje dzięki umowie możliwość brandingu stref handlowych, prowadzenia sprzedaży i akcji marketingowych na stadionach podczas meczów reprezentacji.

     – Wszystkie działania Tyskiego w ramach platformy „Przejdźmy na TY” idealnie wpisują się we wspieranie reprezentacji. Niewiele jest tak mocno łączących okazji jak wspólne kibicowanie biało-czerwonym – dodaje Paweł Drubkowski, Brand Manager Tyskie.

    – Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski. W piramidzie sponsoringowej tej kategorii nie było od wielu lat, a przecież piwo nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem. Podczas mundialu wszyscy przejdźmy na TY! –zachęca Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

    Tyskie ma wpisane w DNA dbanie o dobre relacje i z wielkim zaangażowanie buduje je z miłośnikami piłki nożnej. 

    – Jesteśmy na Ty z kibicami od lat i cieszymy się, że partnerska współpraca z PZPN zbliża do siebie różne grupy, jednoczy w doświadczaniu mistrzowskich emocji na najwyższym poziomie – podkreśla Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marki Tyskie.

    Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze uwarzono limitowaną edycję piwa Tyskie biało-czerwoni, z unikatowym projektem opakowania inspirowanym sportowym szalikiem. 

    Tyskie kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu. Marka była sponsorem reprezentacji Polski w latach 2005 – 2010, prowadziła m.in. akcje „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym”. Od 2021 roku kampanię „Tyskie partnerem Polskich Kibiców” promuje spot z kibicowską falą z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego. 

    Opublikowano: 28.11.2022