Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Biało-czerwoni przechodzą na TY.  Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Biało-czerwoni przechodzą na TY.  Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej

    Biało-czerwoni przechodzą na TY. Tyskie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej

    Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 roku została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje – Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie.

    Tyskie, dotychczasowy partner PZPN i wyłączny dostawca piwa, zyskuje dzięki umowie możliwość brandingu stref handlowych, prowadzenia sprzedaży i akcji marketingowych na stadionach podczas meczów reprezentacji.

     – Wszystkie działania Tyskiego w ramach platformy „Przejdźmy na TY” idealnie wpisują się we wspieranie reprezentacji. Niewiele jest tak mocno łączących okazji jak wspólne kibicowanie biało-czerwonym – dodaje Paweł Drubkowski, Brand Manager Tyskie.

    – Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że namówiliśmy Tyskie do przejścia na wyższy poziom sponsoringu, czyli z partnera PZPN na partnera reprezentacji Polski. W piramidzie sponsoringowej tej kategorii nie było od wielu lat, a przecież piwo nieodłącznie kojarzy się z kibicowaniem. Podczas mundialu wszyscy przejdźmy na TY! –zachęca Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN.

    Tyskie ma wpisane w DNA dbanie o dobre relacje i z wielkim zaangażowanie buduje je z miłośnikami piłki nożnej. 

    – Jesteśmy na Ty z kibicami od lat i cieszymy się, że partnerska współpraca z PZPN zbliża do siebie różne grupy, jednoczy w doświadczaniu mistrzowskich emocji na najwyższym poziomie – podkreśla Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marki Tyskie.

    Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze uwarzono limitowaną edycję piwa Tyskie biało-czerwoni, z unikatowym projektem opakowania inspirowanym sportowym szalikiem. 

    Tyskie kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu. Marka była sponsorem reprezentacji Polski w latach 2005 – 2010, prowadziła m.in. akcje „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym”. Od 2021 roku kampanię „Tyskie partnerem Polskich Kibiców” promuje spot z kibicowską falą z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego. 

    Opublikowano: 28.11.2022

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.