Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
15.04.2020

Baw się ze znajomymi, ale #zostańwdomu – Captain Jack zaprasza na kapitalne domówki online

Fantastyczna, a zarazem bezpieczna impreza z przyjaciółmi w czasach narodowej kwarantanny? Tak! To możliwe, jeśli każdy, pozostając w swoim domu, połączy się ze znajomymi przez Internet, by wspólnie bawić się na kapitalnej domówce pod banderą Captain Jack. Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki – cykl imprez w social mediach z udziałem influencerów i bez wychodzenia z domu. Akcja potrwa do końca maja.

Długotrwałe przebywanie w domu i społeczny dystans nie sprzyjają relacjom międzyludzkim. To wyzwanie szczególnie dla młodych ludzi, lubiących imprezy i spędzanie czasu z rówieśnikami. Jednocześnie pozytywne myślenie i podtrzymywanie kontaktów z bliskimi są równie ważne dla zdrowia jak zachowanie środków ostrożności związanych z pandemią koronawirusa. 

Osobno, ale razem

Captain Jack wychodzi naprzeciw tej niecodziennej obecnie codzienności i proponuje kompromisowe rozwiązanie: imprezy online we własnym domu, w towarzystwie przyjaciół połączonych w sieci. Odpowiedzialną zabawę promuje spot reklamowy, który miał premierę 11 kwietnia i będzie emitowany w kanałach TV i Internecie do końca maja. 

Captain Jack to pierwsza marka w segmencie piw smakowych, która w dedykowanej reklamie pokazuje, że nawet w czasach epidemii możemy utrzymywać kontakty z przyjaciółmi, jednocześnie będąc odpowiedzialnymi w myśl hasła #zostańwdomu. Tutaj z pomocą przychodzi nam nowoczesna technologia – komunikatory i media społecznościowe. Dzięki nim wiele kameralnych, często jednoosobowych domówek może połączyć się w jedną, wielką imprezę! – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej.  

Idea filmu narodziła się szybko i spontanicznie, w reakcji na obecną sytuację, i została wcielona w życie w równie niestandardowy sposób, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting odbył się online, podobnie jak realizacja spotu. Aktorzy nagrywali materiał samodzielnie w swoich mieszkaniach, korzystając z dostarczonego przez markę, zdezynfekowanego sprzętu i elementów scenografii. 

Jeśli domówka, to tylko online

Captain Jack zachęca do pozostania w domu, ale jako patron niezapomnianych imprez nie pozwala swoim fanom popaść w nudę i rutynę. Od początku kwietnia rozkręca ONLINE-ówki, czyli kapitalne domówki, do których każdy może się przyłączyć, korzystając jedynie z Internetu. Imprezy będą odbywać się w prywatnych mieszkaniach influencerów i będą transmitowane live na profilu Captain Jack na Facebooku w piątkowe wieczory do połowy maja. Ich gospodarzami będą muzycy, raperzy, ale też internetowi twórcy z obszaru rozrywki, znani z zabawnego komentowania rzeczywistości. 

Do tej pory odbyły się dwie kapitalne domówki pod banderą piwa o smaku rumu. Jako pierwszy internautów zaprosił do siebie Myku, prowadzący profil Suchar Codzienny. 3 kwietnia podczas transmisji live spragnieni online-owej dobrej zabawy mogli odgadywać rysowane przez niego na bieżąco kalambury. Natomiast 13 kwietnia uczestnicy ONLINE-ówki bawili się przy muzyce granej na żywo przez Pawbeats. W kwietniu zaplanowano jeszcze spotkania online z udziałem DJ-a NOZ-a (17.04) i rapera Grubsona (24.04). 

Młodym ludziom z pewnością brakuje wyjść z przyjaciółmi, weekendowych imprez, wspólnego spędzania czasu. W tym trudnym okresie chcemy ich trochę rozerwać, umożliwić im rozładowanie energii, lecz w sposób bezpieczny, zgodny z zaleceniami. Nasze ONLINE-ówki zapewnią wszystkim świetną zabawę bez wychodzenia z domu, a liczba gości może być nieograniczona – im więcej, tym lepiej! Mamy nadzieję, że dzięki kapitalnym domówkom i regularnym kontaktom online ze znajomymi miłośnicy naszego pirackiego piwa zachowają rozwagę, a przede wszystkim dobry humor aż do końca tego wyjątkowego czasu – podkreśla Agnieszka Borkowska z zespołu marki.

Najnowszy spot reklamowy Captain Jack zrealizował reżyser Kuba Michalczuk. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a postprodukcję Platige Image. Aktywności marki w kanale digital i działania PR prowadzi agencja Hand Made. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith.