Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge i w lechendarnym stylu nominuje kolejne postaci z reklam!
Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasłem „Źródło Lechend”, nagrał swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce. W ten niestandardowy sposób marka zdecydowała się dodatkowo wesprzeć medyków w walce z COVID-19. Wcześniej Lech Premium przekazał na ten cel środki w ramach funduszu interwencyjnego WOŚP.
Postać ze spotu reklamowego piwa inspiruje do wsparcia akcji również swoich kolegów po fachu.
Odpowiedź Lecha na challenge można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=de27IFSbRVg
Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej
Borys Gryniewicz
Manager ds. Komunikacji
Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.