Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
    Baraże Euro 2024. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek razem z marką Tyskie dziękują kibicom w specjalnym wideo Baraże Euro 2024. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek razem z marką Tyskie dziękują kibicom w specjalnym wideo

    Baraże Euro 2024. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek razem z marką Tyskie dziękują kibicom w specjalnym wideo

    Legendarni komentatorzy sportowi Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek jako ambasadorzy marki Tyskie dziękują kibicom piłkarskiej reprezentacji Polski w specjalnie przygotowanym wideo.

    Przed polskimi piłkarzami, w trwających barażach do Euro 2024, jest mecz z Walijczykami. Do wspólnego kibicowania i bycia na TY zaprasza marka Tyskie.

    „Za chwile tryumfu i te momenty gorsze, za radość po zwycięstwie i wierność po porażce... [...] wszystkim Wam i każdemu z osobna dziękujemy, że możemy być razem, dziękujemy, że jesteśmy na TY” - mówią w wideo ambasadorzy Tyskie.

    Marka od lat towarzyszy miłośnikom piłki nożnej. Wideo z podziękowaniami od słynnych komentatorów sportowych, w momencie największych emocji związanych z obecnością na turnieju biało-czerwonych, to niepowtarzalna okazja, by docenić kibiców za ich niezawodne wsparcie i doping reprezentacji Polski w walce o awans na Euro 2024.

    - Niezależnie od wyników meczów biało-czerwonych, kibice są naszą wizytówką i zawsze można na nich liczyć. Wartości takie jak wspólnota, jedność, przynależność są spójne z ideą marki Tyskie. W momencie wielkiej szansy na awans reprezentacji do turnieju Euro, dziękuje tym, którzy najbardziej motywują do zwycięstwa. Polska gola! Kibice, jesteśmy na TY – mówi Wojciech Szerszeń, Brand Manager Tyskie.

    Tyskie, należące do Kompanii Piwowarskiej, swoimi działaniami kontynuuje wieloletnie zaangażowanie w świat polskiego sportu – zarówno jako oficjalny partner reprezentacji Polski, jak i oficjalne piwo biało-czerwonych. Marka była sponsorem reprezentacji w latach 2005-2010, prowadziła m.in. akcje „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym” jako partner Polskich Kibiców.

    Za kreacje spotu i działania: digital, PR odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów: Agencja Zenith.

     

    Opublikowano: 25.03.2024

    Kontakt z biurem prasowym Kompanii Piwowarskiej

    Jakub Mazur
    Kierownik ds. relacji zewnętrznych

    t. +48 601 599 345
    e. biuro.prasowe@asahibeer.pl

    Jeśli chcesz podzielić się opinią o naszych piwach lub złożyć reklamację, skorzystaj z danych kontaktowych dostępnych na stronie kontakt.