Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.
wstecz
11.05.2017

Bądź mądry i dalEKOwzroczny!

Ruszyła trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Bądź mądry”. Kompania Piwowarska, Rekopol oraz popularni blogerzy i youtuberzy ponownie zachęcają do bycia eko.

 

„Bądź mądry, oddawaj butelki zwrotne”, „Bądź mądry, nie pozostawiaj pustych puszek i butelek na łonie natury”, „Bądź mądry, nie zostawiaj kapsla na pustej butelce” – do takich proekologicznych zachowań zachęcają znani twórcy internetowi w najnowszej edycji kampanii „Bądź mądry i dalEKOwzroczny”.

 

- Ponownie łączymy siły z lubianymi blogerami i youtuberami, którym los naszej planety nie jest obojętny. Swoim przykładem udowadniają, że wystarczą dobre chęci i drobne zmiany w codziennych zachowaniach. Mówimy „Bądź mądry!” bo każdy prostym gestem może zadbać o czystość wokół siebie. – przekonuje Katarzyna Radecka odpowiedzialna za zrównoważony rozwój w Kompanii Piwowarskiej.

 

Akcję wspierają:

· Dawid Myśliwiec (http://bit.ly/BM_naukowy), youtuber, prowadzący kanał „Naukowy bełkot”,

· Marta Andreasik (http://bit.ly/BM_mama), autorka bloga Mama Subiektywnie i podcastu o śnie dzieci „SLEEPCAST”,

· Monika Gabas (http://bit.ly/BM_drlifestyle), dietetyczka prowadząca bloga Dr Lifestyle o zdrowym podejściu do zdrowego stylu życia,

· Michał Kopik (http://bit.ly/BM_piwny), autor bloga Piwny Garaż, piwowar, sędzia piwny,

· Wojtek Kardyś (http://bit.ly/BM_wojtek), influencer, pracownik agencji SzeriSzeri,

· Patrycja Pieróg (http://bit.ly/BM_patrycja), specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej, koordynator projektu „Bądź Mądry”.

 

- Cieszymy się, że w naszą akcję włączyli się twórcy internetowi. Ich fani – czytelnicy, widzowie i słuchacze, mogą przekonać się, że nawet będąc zabieganą, dynamiczną osobą, można z powodzeniem dbać o dobro naszej planety. Wystarczy gest – wyrzucanie butelek i puszek do odpowiednich pojemników, nie pozostawianie kapsla na butelce. Tylko tyle i aż tyle! – podsumowała Aneta Stawicka z firmy Rekopol.

 

Kampania „Bądź mądry” wystartowała w Internecie latem 2016 roku. Wówczas zachęcała kobiety w ciąży, by nie sięgały po alkohol, kierowców, by po spożyciu nie prowadzili samochodu, a wszystkich dorosłych – by nie ułatwiali dzieciom i młodzieży dostępu do napojów z procentami. Ambasadorami tej słusznej sprawy zostało dziesięcioro przedstawicieli polskiej blogosfery: Adam Wiejak „Poszukiwacz”Malwina Bakalarz (Bakusiowo)Maciej Mazurek (Zuch próbuje rysować)Michał Kopik (Piwny Garaż)Mateusz Jasiński (Bieganie stylem życia)Natalia Tur (Nishka)Tomek Czajkowski (Magiczny składnik)Tomasz Saweczko (Facetem jestem i o siebie dbam)Marysia Górecka (Mamy gadżety) oraz Michał Górecki.

 

W drugiej edycji Dorota Lewandowska (Baba Ma Dom)Artur Filipowicz (Topowa Dycha) oraz Michał Kopik (Piwny Garaż) przekonywali, że poszanowanie środowiska jest ważne i modne.

 

Spoty z udziałem blogerów i youtuberów zostały obejrzane łącznie ponad 300 tys. razy, zebrały wiele przychylnych komentarzy, a przekaz dotarł do niemal 2 milionów osób.

 

Wspólnie z Kompanią Piwowarską projekt realizują: agencja SzeriSzeri (przygotowanie i poprowadzenie kampanii), Double Brand (projekt koszulek) i firma Rekopol.

Bądź mądry i dalEKOwzroczny! Bądź mądry i dalEKOwzroczny! Bądź mądry i dalEKOwzroczny!