Alkohol. Tylko dla pełnoletnich
Kompania Piwowarska

Aby wejść na stronę, potwierdź, że jesteś osobą pełnoletnią.

Niepoprawny format daty!

Ten serwis, jak alkohol, przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Alkohol. Tylko dla pełnoletnich

    Lepsza Przyszłość 2030

    Dary natury są niezbędne do warzenia piwa o doskonałym smaku, więc staramy się prowadzić naszą działalność w zgodzie z naturą. Nie tylko dla nas samych, ale i dla przyszłych pokoleń.

    Nasza strategia
    Lepsza Przyszłość 2030

    Zrealizujemy naszą strategię Lepsza Przyszłość 2030,
    gdy wszyscy się w nią zaangażujemy i każdy z nas odegra w niej swoją rolę

    Nie wypadaj z obiegu!

    Los naszej planety jest dla Ciebie ważny? Nie chcesz wypaść z obiegu, więc troszczysz się o klimat? Oddawaj butelki zwrotne do sklepu, by nie pozwolić im wypaść z obiegu. Każda oddana butelka to ukłon w stronę natury.

    Nasza strategia
    Lepsza Przyszłość 2030

    Zrealizujemy naszą strategię Lepsza Przyszłość 2030,
    gdy wszyscy się w nią zaangażujemy i każdy z nas odegra w niej swoją rolę

    Z myślą o przyszłości

    Budujemy przyszłość, z której możemy być dumni

    Prowadzenie biznesu w sposób odpowiedzialny, w którym cele biznesowe są zrównoważone z celami społecznymi i ekologicznymi - taka idea przyświeca nowej strategii Kompanii Piwowarskiej, pod nazwą „Lepsza Przyszłość 2030”. Jako lider branży piwnej w Polsce stawiamy na zrównoważony rozwój, myśląc o przyszłości nie tylko swojej, ale i kolejnych pokoleń. Realizujemy przy tym cele Agendy 2030 Organizacji Narodów Zjednoczonych.

    Strategia

    Główne filary naszej strategii

    Planeta, ludzie, portfolio i profit - to cztery filary strategii "Lepsza Przyszłość 2030". Szczególny nacisk w obszarze zrównoważonego rozwoju kładziemy na dwa obszary - ludzie i planeta, w ramach których mamy wyznaczone konkretne cele do osiągnięcia do 2030 roku.

    PLANETA
    Planeta
    LUDZIE
    Ludzie
    PORTFOLIO
    Portfolio
    PROFIT
    Profit
    • Neutralność węglowa

      Zielona energia elektryczna w naszych browarach do 2021 roku

    • Woda

      2,75 litra wody na litr piwa do 2025 roku

    • Opakowania w obiegu zamkniętym

      100% opakowań wielokrotnego użytku lub recyklingowalnych do 2030 roku

    • zrównoważone zakupy

      100% składników pozyskiwanych w sposób zrównoważony

    • odpowiedzialne wybory

      20% udziału produktów bezalkoholowych w portfolio do 2030 roku

    • integracja i zdrowie

      Połowa kobiet wśród osób na wyższych stanowiskach zarządzających do 2030 roku

    Działania

    Wybrane działania Kompanii Piwowarskiej w obszarze zrównoważonego rozwoju

    neutralność węglowa

    100%

    Planujemy do 2030 roku osiągnąć neutralność węglową, zarówno w browarach, jak i wśród partnerów biznesowych i dostawców. Już w 2021 roku nasze browary będą zasilane w 100% energią elektryczną pochodzącą z wiatru, dzięki czemu obniżymy o 66% emisję CO2 z browarów, w stosunku do roku 2019 roku.

    Zużycie wody

    2,63l

    Zobowiązujemy się do zużywania poniżej 3 litrów wody na litr uwarzonego piwa w każdym z naszych browarów. Browary Kompanii Piwowarskiej są w czołówce branży jeśli chodzi o zużycie wody w produkcji piwa. Już w tej chwili zużywamy jedynie 2,63l na 1l piwa.

    odpowiedzialne wybory

    Bez alkoholu

    Planujemy osiągnąć 20% udział napojów bezalkoholowych w naszym portfolio do 2030. Będziemy kontynuować i poszerzać działania w zakresie odpowiedzialnego marketingu naszych produktów oraz promowania odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i przeciwdziałania sięganiu po niego przez kierowców, nieletnich i kobiety w ciąży.

    opakowania w obiegu zamkniętym

    100%

    Opakowania są niezbędne do zabezpieczenia najwyższej jakości piwa, które dostarczamy naszym konsumentom. Chcemy budować przyszłość, w której sprzedajemy nasze produkty w opakowaniach całkowicie spełniających zasady obiegu zamkniętego. Wszystkie nasze opakowania mogą podlegać recyklingowi. Obecnie w KP niemal połowa naszego piwa trafia do konsumentów w opakowaniach wielokrotnego użytku: butelkach szklanych oraz beczkach typu KEG. Z kolei 46% naszych produktów sprzedajemy w puszkach aluminiowych, które niemal w 50% pochodzą z materiału z recyklingu.