Nasza witryna stosuje pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Jeżeli nie akceptują Państwo Polityki, prosimy o niekorzystanie z naszej witryny.

04-10-2013

ŻUBR IDZIE ZA ŻUBREM

Jesienna kampania piwa Żubr

Rozpoczyna się nowa, jesienna kampania piwa Żubr – drugiej marki piwnej w Polsce. Ogólnopolska kampania „Żubr idzie za Żubrem” startuje 14 października i potrwa do końca roku.

Kampania telewizyjna oparta jest na charakterystycznym dla Żubra subtelnym poczuciu humoru oraz grze słów. Spot reklamowy przedstawia mieszkańców puszczy oraz Żubra, który przypomina o naturalnej kolei rzeczy i zasłużonym wytchnieniu po ciężkim dniu pracy. Bo wtedy właśnie – jak głosi hasło reklamowe – „Żubr idzie za Żubrem”.

Żubr to druga marka piwna w Polsce, ceniona przez ludzi, którzy po dniu pracy i innych obowiązkach potrzebują chwili dla siebie. Po ciężkim dniu pracy należy nam się nagroda i chwila wytchnienia. Wtedy właśnie nieoceniony okazuje się Żubr, towarzyszący nam w jesienno-zimowe wieczory – powiedziała Marta Andreasik, specjalista ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Kampania ma na celu dotarcie do konsumenta poza tradycyjnym sezonem piwnym. Wówczas długie jesienno-zimowe wieczory w domowym zaciszu to dla konsumenta najczęstsze okoliczności picia ulubionego piwa.

Reklama będzie emitowana w największych ogólnopolskich stacjach TV, takich jak:

Polsat, TVP, Discovery oraz pakiety TVN Niche, Polsat Niche, At Media i TVP Niche. Spot można obejrzeć także pod linkiem:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=lqHbUn11R8M&feature=youtu.be 

Ponadto nowa kampania marki obejmuje działania w Internecie, reklamę prasową oraz materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Walk, natomiast za realizację spotu – Paralotna. Za materiały POS oraz key visual odpowiedzialny był Focus Advantage, natomiast za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Alert Media Communications, zaś działania w Internecie – Kalicińscy.com.

Więcej na: www.zubr.pl oraz www.facebook.com/zubr

***

Żubr
To druga marka piwna w Polsce pod względem wielkości sprzedaży. Od momentu włączenia do portfela Kompanii Piwowarskiej Żubr z lokalnej marki stał się wiceliderem rynku piwa w Polsce. Żubr to piwo warzone z naturalnych składników na skraju Puszczy Białowieskiej. To naturalne środowisko „króla puszczy" znajduje odzwierciedlenie w wartościach produktowych piwa. Prawdziwie pełny smak zapewnia naturalne połączenie słodu karmelowego, łagodnej goryczy i podwyższonej zawartości alkoholu. Żubr jest pełen spokoju i harmonii, nieodłącznie kojarzy się z naturą i spokojem lasu. Marka Żubr dba także stale o środowisko naturalne i prowadzi wiele inicjatyw proekologicznych, angażując w nie społeczności lokalne. Żubr to jasne piwo dolnej fermentacji o zawartości alkoholu na poziomie 6%. Żubr Ciemnozłoty to bardziej intensywny w smaku wariant Żubra o zawartości alkoholu 6,5%.

Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 r. wyniosła 13,5 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2012 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 31,4 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5,6 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.

Dodatkowych informacji udzielają:

Jędrzej HUGO-BADER
Account Manager
Alert Media Communications
jedrzej.hugo-bader@alertmedia.pl
Tel. +48 22 546 11 00
Tel. kom. +48 505 113 146

Marta ANDREASIK
Specjalista ds. PR marek
Kompania Piwowarska
Marta.Andreasik@kp.sabmiller.com
Tel. +48 22 315 28 57
Tel. kom. +48 695 850 168

galeria zdjęć

materiały do pobrania

dla mediów
Piwowarski Serwis Informacyjny
zapisz się do newslettera

rezygnacja z prenumeraty

nasze marki
Tyskie Tyskie Klasyczne Lech Żubr Dębowe Mocne Redd's Wojak Pilsner Peroni Grolsch Miller Gingers Książęce Czerwony Lager Green Mill Cider
KP na FacebookKP na YouTubewersja dla niedowidzącychLiderABC AlkoholuW ciąży nie piję alkoholu

poleć nas znajomym

Musisz być osobą pełnoletnią,
aby otworzyć tę stronę!

wybierz kraj

podaj datę urodzenia

Zapamiętaj moje dane. Nie wybierać na współużytkowanych komputerach.

You must certify that you are of legal drinking age!

the country you are in now

enter your date of birth

Remember my data. Do not select on shared computers.

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookies, które mogą być zapisywane na twardym dysku Twojego komputera. Wpisując swoją datę urodzenia wyrażasz zgodę na wykorzystywanie jej przez pliki cookies. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz tutaj

Content
Content
Content
Zobacz więcej filmów!