14-02-2008

"Piwna etykieta" raport SABMiller o europejskiej kulturze picia piwa

SABMiller, działający w ponad 60 krajach na 6 kontynentach i produkujący rocznie ponad 7 miliardów piw, prowadzi ciągłą analizę zachowań konsumentów i śledzi najnowsze trendy na rynku piwa. Analiza ta pozwala koncernowi lepiej zrozumieć rolę, jaką odgrywa piwo w życiu konsumentów oraz w kulturze światowej i europejskiej.

SABMiller jest więc niekwestionowanym ekspertem w branży, który pragnie wykorzystać swoją wiedzę, by ukazać najświeższe trendy w piciu piwa. Dlatego właśnie zdecydował się na przygotowanie i opublikowanie raportu "Piwna etykieta". Tematem raportu jest "Europejska kultura picia piwa" oraz jej wpływ na sytuacje życia codziennego i nie tylko...
Informacje zawarte w tym niebanalnym opracowaniu powstały na podstawie badań przeprowadzonych przez Added Value - niezależną firmę zajmującą się doradztwem marketingowym i rozwojem marek. Badania polegały na przeprowadzeniu ponad 7500 wywiadów internetowych w 15 krajach Europy. W każdym z krajów przeprowadzono wywiad z 500 osobami.
Wszyscy spośród 7,5 tys. respondentów określili się jako regularni konsumenci piwa (spożywający je przynajmniej raz na dwa tygodnie), a próby były reprezentatywne dla pijących piwo w danym kraju pod względem udziału wiekowego i płciowego.

"Wnioski z raportu "Piwna etykieta" pokazują, że każda europejska nacja wypracowała własną kulturę picia piwa oraz intrygującą charakterystykę społeczną. Piwo spopularyzowano w Europie tysiące lat temu; cieszy nas fakt, że pozostało ono centralnym punktem wielu kultur, dodając ważny element sposobu, w jaki odpoczywamy i świętujemy, bez względu na kraj, w którym się znajdujemy." - powiedział Alan Clark, dyrektor generalny SABMiller Europa.

Kompania Piwowarska, będąca częścią światowego koncernu SABMiller postanowiła upublicznić raport, z nadzieją, że zawarte w raporcie informacje wzbogacą wiedzę polskiego społeczeństwa na temat kultury picia piwa w całej Europie.

Zapraszam do zapoznania się z raportem i życzę miłej lektury.

Paweł Kwiatkowski
Rzecznik Prasowy Kompanii Piwowarskiej

Piwowarski Serwis Informacyjny powstaje dzięki Kompanii Piwowarskiej S.A.

PRZEJDŹ DO ARCHIWUM

dla mediów
Piwowarski Serwis Informacyjny
zapisz się do newslettera

rezygnacja z prenumeraty

nasze marki
Tyskie Tyskie Klasyczne Lech Żubr Dębowe Mocne Redd's Wojak Pilsner Grolsch Gingers Książęce Czerwony Lager Green Mill Cider
KP na FacebookKP na YouTubewersja dla niedowidzącychLiderABC AlkoholuW ciąży nie piję alkoholu

poleć nas znajomym

Musisz być osobą pełnoletnią,
aby otworzyć tę stronę!

wybierz kraj

podaj datę urodzenia

Zapamiętaj moje dane. Nie wybierać na współużytkowanych komputerach.

You must certify that you are of legal drinking age!

the country you are in now

enter your date of birth

Remember my data. Do not select on shared computers.

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookies, które mogą być zapisywane na twardym dysku Twojego komputera. Wpisując swoją datę urodzenia wyrażasz zgodę na wykorzystywanie jej przez pliki cookies. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz tutaj

Content
Content
Content
Zobacz więcej filmów!